Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

23e

Publicerad 2012-12-23 11:09:47 i Allmänt,

Idag är det dan före julafton. Älskling åkte iväg för en liten stund sedan :( Men får träffa honom om 2 dagar så jag boooorde överleva! 
Ikväll ska jag till Jonas en stund och fira honom med hans familj. Sedan tror jag att det blir julgranspyntning hemma i Älvsjö. Myspysdag. 
Igår bytte ju jag och Andreas julklappar eftersom vi inte är med varandra på julafton. Jag fick en matberedare av honom :D Har tjatat om det sen vi flyttade ihop... haha. Så det var gulligt :) Andreas fick två biljetter till Johan Glans stand-up show! Jag hoppas att han bjuder med mig ;);) 
 
Nu ska det bakas bröd och bullar här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela