Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

4 dagar kvar..

Publicerad 2012-12-17 17:06:34 i Allmänt,

Nu är jag hemma från jobbet, och det är måndag. Detta betyder att det är 4 arbetsdagar kvar innan LEDIGHET! Ska bli så grymt skönt. Julafton kommer jag ju att fira hemma i Älvsjö. Dagen efter det så åker jag upp till Härjedalen där älskling redan kommer vara. Längtar! 
Helgen var precis lagom! Mysig och trevlig. Både lite nytta och nöje. Blev dock ingen julmarknad på söndagen för min mamma kunde inte ta sig hit på något vettigt sätt pga vädret. Men jag träffar ju dom nästa helg så :) 
Snart så kommer älskling hem med en fin kungsgran, så den ska vi klä ikväll. Annars blir det nog bara till o slöa och mysa. Paketen är ju inslagna, lägenheten städad och allt är i sin ordning, så då får man lata sig. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela