Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Blogga från mobilen?

Publicerad 2012-12-24 22:51:00 i Allmänt,

Fick frågan om varför jag inte bara ska blogga från mobilen när jag inte har tillgång till min eller någobs dator, och det är för att det alltid har krånglat vaaaarje gång jag försökt göra det!! Men för din skull gör jag ett nytt försök ;) så om detta går vägen kaaanske jag bloggar lite nu i veckan i alla fall. Men tycker det är lite krångligt och inga bilder får ni se så blir inte lika ofta som annars tror jag! Nåja. Nu ligger jag i sängen och tänkte faktiskt sova snart. :) Har en buss att passa iimorn ju! ;)

Kommentarer

Postat av: Difnessa

Publicerad 2012-12-24 22:55:37

Och det gick sådär kan jag tala om.. :P för de gick inge vidare när jag ville backa i texten och lägga till något, när jag sedan försökte gå tillbaka till slutet var det ju omöjligt. Nåja! Något inlägg då o då kanske de blir ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela