Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Dan före doppardan!

Publicerad 2012-12-23 21:16:10 i Allmänt,

Nu sitter jag hemma hos mina föräldrar i Älvsjö och har precis pyntat granen! Var riktigt trevligt hemma hos jonas med god mat och bra sällskap! Mindre trevligt var att Andreas ringde och berätta att dom krockat med en ren och kört av vägen. SOM TUR VAR klarade dom sig utan skador. Bilen däremot är nog nästan historia tror jag. Synd med tanke på att vi nästan precis köpte den och var väldigt nöjda med den. Men det viktiga är att dom är okey! Bil kan man köpa mängder av.
 
Vi får se hur mycket mer bloggande det blir nu på ett tag, för imorgon är det full rulle och sedan den 25e åker jag upp till min älskade Andreas. Men jag kommer nog in och säger god jul imorn i alla fall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela