Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

GOD JUL!

Publicerad 2012-12-24 20:54:49 i Allmänt,

God jul alla mina läsare! Hoppas ni har haft och har en underbar julafton med mycket mys! Det har jag haft. Imorse vaknade jag redan halv nio och kunde inte somna om. Så jag gick upp och gick till köket där mamma redan var i full gång med att både koka gröt, baka lussebullar och koka knäck :P Så jag hjälpte henne med det. Vi åt grötfrukost, JAG FICK MANDELN! ;) Sedan gick vi en promenad för att sedan börja förbereda för julbordet. Farmor, Erik och Helena kom lite innan Kalle Anka som vi självklart tittade på med glöggen i minikopparna framför oss. Sen åt vi julbord tills vi rullade fram. Självklart hade vi köpt alldeles för många julklappar till varandra som vi delade ut och öppnade. Jag fick bland annat en kapselmaskin o tillbehör till den! Alla blev nöjda och glada ;P Karl Bertil Jonsson och kakfika är en självklarhet efter presentöppnandet. Mysjul!
 
Nu sitter jag med mammas laptop i soffan och funderar på vad jag ska göra. Kolla på tv, läsa ny bok eller däcka i sängen? Hmm. Något jag dock säkert vet är att jag inte kommer skriva mycket mer på bloggen fören nästa år, så jag vill helt enkelt önska er ett gott nytt år! Många jul och nyårsbilder får ni se när jag är tillbaka. PUSSHEJ
 
Klappberget ;P
Lite av julbordet! Blir mätt av att bara kolla på bilden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela