Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Mys

Publicerad 2012-12-07 16:53:08 i Allmänt,

Nu är ännu en jobbvecka förbi. Som ni säkert märkt har jag inte skrivit några inlägg på hela veckan typ. Har inte haft något vettigt att skriva om helt enkelt! Men nu är det iaf helg igen! Ikväll ska vi bara slöa och mysa här hemma med lite chips och dip o cola framför en film! Imorgon får vi se vad vi gör på dagen, men på kvällen ska vi på 60årsfest! :) Sen tänkte jag baka ett pepparkakshus på söndagen. Har inte riktigt bestämt mig för hur det ska se ut, men kommer nog på något bra ;) 
 
Pepparkakshuset jag byggde i Leksand år 2010 :)
Pepparkakshuset jag byggde hemma i Älvsjö 2011 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela