Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Nej nu!

Publicerad 2012-12-10 14:23:20 i Allmänt,

Ikväll efter jobbet ska jag fan gå och träna. Kände nu på dagen hur jag verkligen måste komma igång igen. Få ut lite aggressioner, energi och för att bli piggare! Så gym blir det sen!
Är lite besviken också, för imorgon skulle jag ha gått en IT-kurs som gör att jag sedan får hålla på med skolans hemsida, men den är nu inställd, vilket känns skittrist! Är liksom perfekt att få hålla på med dagar då det är lugnt på IThjälpfronten, som till exempel idag. Men utan kursen får jag inte röra hemsidan.. Jaja, det är som det är!
En lite mer glädjande och väldigt skön grej är att efter idag så är det bara 9 arbetsdagar kvar tills jul och nyårsledigt för min och älsklings del! Ska bli såååååå skönt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela