Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Sjuk..

Publicerad 2012-12-12 09:58:47 i Allmänt,

Kände igår på eftermiddagen hur jag började må mer och mer illa.. Antog att det var färdigköttbullarna som serverades till lunch, för min mage brukar aldrig gilla dom särskilt mycket, så jag försökte att bara ignorera illamåendet. Tillslut var jag tvungen att gå hem, vilket var bra eftersom hela eftermiddagen och kvällen blev rätt jobbig.. Bodde inne i badrummet om man säger så ;P Såklart så har jag även världens träningsverk i benen, vilket gör varenda rörelse jobbig :P Haha. Jaja, så nu är jag hemma igen. Har fått i mig liiite vatten hittills i alla fall.
 
Ikväll skulle jag gått på julbord med jobbet, men det kan jag ju glömma nu.. :( BLÄ. Blir så trött på detta! Det enda jag kan göra är att hoppas att jag blir frisk fort. 
 
Japp, bilden har ingen som helst connection till texten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela