Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Snaaart 2 dagar kvar..

Publicerad 2012-12-19 15:14:44 i Allmänt,

Idag är det onsdag, vilket innebär skolavslutning för alla elever på mitt jobb! Denna avslutning håller vi på kvällen, vilket gör att jag inte slutar än på några timmar. Men det blir ju lite mys med pepparkakor och saft med föräldrar, så det ska bli trevligt!
Igår hade vi Malin på middagsbesök hemma i vår lägenhet. Vi lagade tacogratäng och jag åt tills jag mådde lite illa.. Men det är ju sååå gott!! Äter alltid för mycket av den maten :P
 
I helgen blir det full fart, på fredagen fyller Jonas år! Detta firar vi med hockey på hovet och sedan en utgång på det. På lördagen blir det packning till härjedalen och lite minijulafton hemma med älskling.<3 På söndagen åker jag mot Älvsjö och Andreas mot stugan. På kvällen där ska jag troligen till Jonas där han kommer ha lite födelsedagsfirande med närmsta släkten! Mys!! Men bästa av allt! LÅNGLEDIGT! :D
 
Nu ska jag få några laptops att fungera här, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela