Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Sovdags!

Publicerad 2012-12-14 23:06:10 i Allmänt,

Nu har jag suttit halva kvällen och slagit in julklapparna som jag var och hämtade tidigare. ;P Jag älskar att slå in paket! Man får verkligen vara kreativ och får snabbt ett fint resultat! Så jag är nöjd. Bara någon enstaka julklapp kvar tror jag nu. Skönt! Så man slipper springa runt den 23e december och leta.. 
Gick bra att äta middag så nu är jag nästan helt återställd :D Imorgon på dagen har vi bestämt oss för att åka på julgransjakt bland annat. Så får se till att gå upp i tid så vi slipper den värsta rusningen! Såååå godnatt!
 
Klapparna i alla färger och former ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela