Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Trött!

Publicerad 2012-12-20 08:19:36 i Allmänt,

Kom inte hem fören efter 20 igårkväll. Då hann jag bara äta och greja, sen var det bara att sova för att sedan gå till jobbet igen. :P Så lite trött och sliten känner jag mig. Är glad att det inte är så varje dag i alla fall! Det var en mysig avslutning med fackeltåg och eldshow utomhus. Uppskattades verkligen av barnen!
Idag har jag IT hela dagen, för imorgon så behövs jag på fritids då det är lite kort om folk. Två jobbdagar kvar nu. Känns i hela kroppen att jag behöver vara ledig. Har varit en rätt slitig höst med mycket sjukdom. Trodde jag skulle bli mindre sjuk efter att jag opererade bort halsmandlarna.. men icke! Kan ju bero på att jag jobbar runtomkring barn som gör att jag blivit så pass sjuk hela tiden. Brukar ju vara värst första tiden, så jag hoppas på en friskare tid i vår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela