Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Vår dag!

Publicerad 2012-12-03 21:55:45 i Allmänt,

Idag har jag och min underbara Andreas varit tillsammans i ett och ett halvt år! :) Mångamångafler månader och år ska det såklart bli. <3 Vi gick därför ut och åt middag på O'learys här i märsta. Dom har riktigt bra mat där! Mätt!!!
Idag har vi annars pysslat här hemma med gardiner och lite annat. Jag sydde upp gardiner och gjorde omtag till dem medan jag satte Andreas vid strykjärnet ;P haha. Sedan så hade han även satt upp julbelysningen ute på balkongen! Det blev riktigt juligt och fint tycker jag! 
 
Med balkongbelysningen i bakgrunden!
Riktigt julröd färg!
Min lilla tomte från älvsjö fick bo vid adventsljusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela