Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Liten bloggpaus

Publicerad 2012-11-28 16:36:21 i Allmänt,

Hade en liten bloggpaus kan man väl kalla det. Men ni har inte missat så supermycket!
I lördags på kvällen så kom Merre, Antes syrra Wickan och pojkvän Kimme över på middag. Det blev tacomys och vi kollade sedan på Smurfarna tills alla nästan somnade. Så blev ingen supersen kväll, vilket var rätt skönt med tanke på att vi var ute på fredagen.
På söndagen målade jag stolen med ett till lager färg. Trooor jag ska måla den en sista gång också, så att det verkligen håller. Den blir i alla fall riktigt snygg! Annars var vi mest hemma och fixade och tog det lugnt. Julstöket börjar vi inte med fören i helgen som kommer ;)

Jag sitter nu på jobbet och har lite paus. Ska käka något snart, och sedan ska jag hålla lite utbildning och infomöte för mina kollegor om Windows 7 och lite annat smått och gott. Ska bli roligt faktiskt, även fast min kropp inte riktigt orkar med just nu känner jag. Nåja, 3.5vecka kvar, SEN blir det lite ledighet. Det behövs, känns i kroppen och huvudet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela