Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Lördagmorgon

Publicerad 2012-11-17 09:34:53 i Allmänt,

Sitter i mina föräldrars kök med mammas laptop framför mig. Hon står själv och bakar bröd. Min älskling ligger uppe i mitt gamla rum och sover. Jag själv hade inte tröttheten att ligga kvar och somna om så därför hamnade jag här. Kommer väl straffa sig ikväll.. :P
 
Bion igår var väldigt bra tycker jag! Fast ett tag så var jag skitförbannad och hatade filmen jättemycket, men sedan ordnade det upp sig.. haha. Ni som läst boken och sedan sett filmen förstår när jag satt och var arg!! ;)
 
Idag ska vi ju som sagt in till stan, där ska vi träffa Malin och gå runt i butiker. Sedan kl 17 så ska vi till min farmor på födelsedagsmiddag för både henne och Erik. Efter det hade vi ju inget planerat, men vi blev bjudna till Jonas på fyreldate (när det är fyra par som ska ha date), haha. Trevligt blir det nog iaf!!
 
Bjuder på en bild jag hittade på mammas dator ;)
 
Jag som 11åring ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela