Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Fars dag!

Publicerad 2012-11-11 14:04:00 i Allmänt,

Idag är det fars dag! Så vi var bjudna på brunch nu vid kl 11 hemma hos Andreas mamma och pappa. Riktigt mysigt och massor av mat. Ägg o bacon, plättar, smothie, färskt bröd och massor med pålägg var det. Är fortfarande riktigt mätt! Andreas gav sin pappa en "Ölprovning för två" i fars dagspresent. 
 
Ikväll ska vi ut och äta med mina föräldrar i stan. Jag är glad att vi kan åka bil in, eftersom jag märker att jag fortfarande blir rätt trött av att göra för mycket. Jag vill ju dock gärna tro att jag är lika pigg och frisk som innan jag blev sjuk.. Önsketänk. Nåja, äta mat måste man ju göra vilket som! 
 
Våra paket till våra små pappor ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela