Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Middag medmera

Publicerad 2012-11-24 13:33:15 i Allmänt,

Igår var jag i stan och käkade middag som ni vet! Var först med Elin och Malin på ett bufféställe. Riktigt gott! Sedan drog vi till Lion bar en stund och drack lite drinkar :P Kvällen avslutades på Underbara bar. Dit kom även Andreas och hans jobbarkompisar. Skitrolig kväll alltså! Lagom dos av allt. Snack, mat, prat, dricka, dans, människor! :) Så jag är nöjd och glad även fast jag är liiite seg idag. ;) Dessutom vann mitt älskade Djurgården igår igen. Då mot Tingsryd med 2-0! 
 
Tog typ inga bilder under kvällen, så ni får nöja er med en bild på mig från igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela