Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Planer

Publicerad 2012-11-12 17:22:26 i Allmänt,

Ännu en ny vecka har börjat och jag kom precis hem från jobbet och affären. Jag bokade även klipptid tills imorgon. Ska bli skönt att få lite ordning på mitt hår igen!! Enda lite sura med denna vecka är att jag inte får träna alls... Kommer ha så mycket fritid som kommer bli slötid.. Inte bra! :P
 
Igår kväll var vi på en mongolisk bbq bufférestaurang med mina föräldrar. Där plockar man allt kallt och rått på tallriken, och sen häller man såser så som soja, vitlök eller bbqsås på maten och sedan wokar dom det åt en. Det är så bra eftersom man bara får sån mat på tallriken som man gillar då. En av mina absoluta favoriter i matväg! Så såklart så blev jag grymt mätt och nöjd där. 
Efter det så åkte vi och köpte en byrå som jag hittat på blocket. Den står nu i vårat "extrarum" där vi har kontor. Även min garderob står där, så en del av rummet ska bli en liten smink och hårdel, där det kommer finnas ett sminkbord med speglar och sådär. Så i byrån ska jag ha allt smink, nagelack, hårprodukter och hårapparater. Kommer nog bli awesome när det är klart ;) Ni får se när det är klart. 
 
OCH IKVÄLL ÄR DET HOCKEY! 
 
Byrån. Smart spegel högst upp, men jag kommer även sätta upp en större spegel på väggen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela