Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Remember me?

Publicerad 2012-11-10 11:07:29 i Allmänt,

Hej! Kommer ni ihåg mig, bloggens ägare? Har inte varit aktiv alls senaste veckan. Jag har legat sjuk hemma och har inte orkat skriva här. Har inte haft så mycket att säga heller. Natten till fredag låg jag och hostade så mycket att jag inte kunde sova ett skit. Så på dagen åkte jag till närakuten i Upplands väsby. Visade sig att jag hade någon början till lunginflammation och fick därför både antibiotika och stark hostmedicin utskrivet! Tur att jag åkte dit alltså. Inatt kunde jag sova helt okey, vilket var riktigt skönt. Har kunnat börja äta lite vanlig mat nu också, även fast jag inte orkar särskilt mycket ännu. 

Idag skulle egentligen jag, Malin och Sabina ätit middag och dragit ut och festat i Stockholm, men som ni kanske förstår så blir det inte så nu. Riktigt tråkigt alltså! Men måste bli ordentligt frisk såklart. Så ska ta det lugnt här hemma istället. Kanske börja julpyssla lite? ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela