Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Sega måndag

Publicerad 2012-11-19 17:40:04 i Allmänt,

Äntligen kunde jag sätta mig ner och ta det lite lugnt. Kände att jag behövde slänga på en tvätt och få bort lite grejer här och där här hemma! Nu är det fixat och klart. Ikväll blir det inte roligare middag än resten av min pizza från igår. :P Men gott ska det bli ändå! Imorgon tänkte jag sätta igång med träningen lite smått. Har inte bestämt mig om jag ska gå på zumban eller till gymmet. Hmmmm. 
Förövrigt har det varit en rätt seg start på veckan. Trött som stryk imorse också! Menmen, jag lever, har tak över huvudet och mat i kylen! Det är inte fyskam. Och dessutom har jag världens bästa pojkvän! Mitt liv äger!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela