Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Snaaaart

Publicerad 2012-11-23 15:00:20 i Allmänt,

Om ca en timme så går jag på helg! :D Då ska jag hem, byta kläder o fixa håret innan jag drar in mot stan. Jag ska ju som sagt på middag med fiiiina vänner :) Behöver verkligen det! Kroppen verkar börja känna att det snart behövs julledigt, för denna vecka har jag varit världsseg hela dagarna. Jag kom iallafall iväg till gymmet efter jobbet igår! Blev armar, axlar och rygg som fick jobba. Var helt sluuut efter, men jag vet att det är så grymt skönt sen när jag kommit igång igen, så bara att kämpa på tills det börjar kännas lättare, och jag börjar känna mig piggare.

PEACE, nu ska jag göra datorstuff 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela