Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Snaaart helg

Publicerad 2012-11-15 17:55:20 i Allmänt,

Snaaart är det helg, och det ska bli väääldigt skönt, för jag känner mig rätt seg och slö efter denna vecka. Kan ju vara för att jag fortfarande äter antibiotika och blir lite seg av det. Jag vet inte. Vi har ett rätt fullt schema nu i helgen dock, fast det ska bli roligt. Imorgon ska vi gå på Breaking dawn - part 2, på lördagen ska vi först dra till stan och kolla, och sedan gå på födelsedagsfest hos min farmor på kvällen. På söndag är det hockeymatch på hovet mot Leksand. Ser verkligen fram emot bion imorgon! Kommer nog dock kännas tomt efteråt. Då har man inga fler twilightfilmer att vänta på! 
 
Just nu står älskling och lagar mat. Jag berättade hur han skulle göra, sedan gick jag och satte mig här. Höhöh. Hoppas det går att äta! Haha, nädå, klart det går. Blir nog awesome. Kl 19 så ska jag faktiskt gå och vara med på en körrepetition här i valsta. Ska se om det är något för mig helt enkelt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela