Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Tacomys

Publicerad 2012-11-13 20:30:15 i Allmänt,

Har precis ätit upp middagen och sitter nu och kollar på Äntligen hemma! Det programmet har fan gått tusen säsonger av snart :P Det blev tacos idag iaf. Riktigt gott! Bestämde det förra veckan redan för då sa jag "När jag blir frisk ska vi fan äta tacos!" Haha. Kunde ju knappt äta något då så var nog rätt sugen o hungrig.. ;)
Efter jobbet idag gick jag och klippte mig uppe i Valsta. Skönt att få håret lite kortare så att jag kan styla det lite iaf!! Sedan åkte jag och Andreas och handlade på Ica maxi. Förutom mat och sådana grejer köpte vi även små glögglas och en lila julstjärna till ett av fönstren. Ååh snart är det fan December och därmed jul nästan! :D Myyyys.
 
Nu ska jag gå och kramas med min älskling! Han är det bästa som finns. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela