Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Ännu en dag på jobbet

Publicerad 2012-10-31 20:51:02 i Allmänt,

Nu är det kväll och ännu en dag har gått. Idag kom jag fram till att jag har F12at 75 datorer på ca 12 timmar hittills. Inte dåligt alls anser jag själv! Mitt mål är att bli i princip klar med alla när veckan är slut. Vissa datorer krånglar dock, så dom får jag nog vänta med lite. 
Imorgon så kommer jag gå tidigare från jobbet, eftersom jag och Andreas ska iväg på Så ska det låta-inspelning med min mamma, farmor och farfar! Följer väl inte Så ska det låta direkt, men det är alltid kul att vara där live och kolla tycker jag. Har varit på några Parlamentet-inspelningar innan, och det var verkligen jätteskoj! ;P
 
Sitter i soffan och känner mig slöast och tröttast i världen, medan Andreas är på cirkelpass med sin pappa. Blir nog sängen snart alltså!! 
 
(Ja, djurgården förlorade på straffarr i gårdagens match... orkarintetänkapådetjustnu. )
 
Söt bild på älskling i brist på bilder ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela