Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Arbetsintervju!

Publicerad 2012-10-05 13:47:09 i Allmänt,

Åh, fick nyss ett telefonsamtal från ett jobb jag har sökt. It-helper 50% och Resurs 50% på en skola! Så på onsdag ska jag på arbetsintervju. :D Känns grymt! Visst, det är inte vad jag tänkt riktigt, men ett jobb måste man ju ha medan man funderar på vad ens drömjobb är! Jag gillar ju att hålla på med datorer och gillar att ta hand om barn, så det fungerar bra för mig. Nåja, vi får se om jag får jobbet först och främst!!
 
Nu blev jag så pepp så jag tror jag ska dra till gymmet idag med! :D Men idag blir det ben, mage och bröst som får tränas. Nice life!
 
Bild på mig och Colin (kompis barn) från midsommar! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela