Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Fredag.. IGEN!

Publicerad 2012-10-19 17:12:50 i Allmänt,

Nu är det fredag igen! Känns som om veckorna bara springer iväg. Full fart på nya jobbet redan, vilket är jätteroligt! Alla i personalen är så gulliga och snälla så det känns superbra. Löste lite IT-problem redan idag så det var ju nice ;) 
 
Nu ska jag och Andreas bort till köpcentrumet Stinsen och kolla på Almanacka och lite grejer. Tror vi käkar där alltså, för jag är redan nu vrålhungrig!! 
Senast vi var på Stinsen (i söndags) så köpte jag en stickad tröja och ett par vantar på HM. Behöver lite nya stickade tröjor så denna var perfekt. Inte så dyr heller, så kan ha den på jobbet om dagarna också. Eftersom jag fryser så mycket om fingrarna jämt tänkte jag att dessa vantar ändå är varmare än alla fingervantar jag äger, men inte alldeles fööör varma som mina skinnvantar är. 
 
Tröjan!
 
Vantarna. Garnet blänker lite smått i silver. Superfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela