Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Fredag!!

Publicerad 2012-10-05 11:04:16 i Allmänt,

Inledde fredagen med att äta frukost till serien New Girl. Tycker den är sjukt rolig och lagom störd! Haha. Även Andreas gillar den serien, vilket jag från början inte trodde att han skulle göra :P Känns som en serie man antingen älskar eller hatar. 
Just nu följer jag fyra serier, New girl, The vampire diaries, How i met your mother och Revenge. Den jag gillar mest är nog just nu Revenge. Har inte flippat ännu som The vampire diaries har gjort lite. Tyvärr blir det fan (nästan) alltid så med serier. Hinner bli skitdåliga och förlora massa tittare innan dom förstår att dom borde avsluta. Bara för att tjäna så mycket pengar som möjligt typ. Fast How i met your mother tycker jag fortfarande är bra, och den är ändå på säsong 8 nu!! 
 
Idag ska jag gå ut och gå i det fina vädret nu på dagen tänkte jag. Sedan ikväll så kommer Malin och eventuellt någon mer över för att köra lite sällskapsspel här! Ska bli skitkul. :D
 
New girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela