Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Fryser och svettas

Publicerad 2012-10-11 16:42:05 i Allmänt,

Sitter och fryser och svettas samtidigt. Inte bra... Hoppas inte jag blir sjuk nu! Har ju jobb i Uppsala imorgon. Ska bli roligt att komma dit igen. Måste ju tyvärr meddela dom att jag inte kan fortsätta där nu när jag fått ett heltidsjobb. Mindre roligt, men sådant som måste göras! 
 
Skulle egentligen varit och tränat nu, men kände mig hängig och nästan febrig så tar det säkra före det osäkra och stanna hemma istället. Ska kika om det är något på tv eller kanske läsa en bok, för jag är så slut så jag orkar inte göra mer än det just nu. 
 
Kanske blir någon av dessa böcker som jag har i hyllan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela