Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Gårdagens kreativa..

Publicerad 2012-10-03 13:47:00 i Allmänt,

Har nu avslutat min skapa-stund. Ska försöka göra lite annat vettigt här hemma nu istället! Håller på att göra ett halsband med träpärlor som jag målar och fixar lite med, men det är inte klart än så ni får inte se det fören det är färdigt ;D Ni kan därimot få se vad jag gjorde igår! 
 
 
Ett armband som från början var helt i trä har jag målat vit och sedan använt dekoupageteknik med servett på. Lite retrokänsla på den!
 
 
En giraff som från början var en papémachéfigur! Den målade jag grön
och piffade till medlite prickar. Passar perfekt in i vårat vardagsrum. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela