Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Kanelbullens dag..

Publicerad 2012-10-04 10:02:39 i Allmänt,

Godmorgon allihopa! Eftersom ingen ringde om jobb idag och inga byggare kom och ringde på dörren så fick jag sova tills nu. Rätt så skönt eftersom vi var iväg på hockey igår. Ja, juste. Matchen slutade med att Bofors vann med 2-4. Fyfan alltså. Hela djurgårdslaget måste kliva upp några steg i snabbhet, passningar, skott, tacklingar osvosv. Finns ingen som utmärker sig i laget, och det tror jag är ett problem. På fredag kommer Landeskog som spelat i NHL till laget, får se om det blir ändring då. HOPPAS.

Förövrigt så är det ju kanelbullens dag idag! Tänkte att jag skulle baka bullar idag men nu kom jag ju på att Jonas fortfarande har min kavel!! Skit också.. Får väl trotsa dagen och baka något annat istället..

 
Kanske något med dessa fina formar? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela