Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Lördag

Publicerad 2012-10-06 10:22:31 i Allmänt,

Lördag och solen skiner ordentligt där ute. Blå fin himmel också! Perfekt väder att vara ute i. Tror ni inte jag vaknar jätteförkyld eller??!?! Blir galen på dethär. Så fort det försvunnit så går jag o tränar (såklart), och då kommer det tillbaka. Varje gång! Blir så trött. 
Så nu blir det soffläge i min one piece nu på förmiddagen i alla fall. Andreas ska ändå till gymmet. Får väl kolla på någon film eller så. Sedan ska vi sätta in diskmaskinen i köket. Ska bli såååå skönt att kunna fylla den istället för att ställa sig och diska hela tiden!! 
 
Frågan är nu vilken film jag ska kolla på.. hmm.
 
Älskling Andreas och jag från i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela