Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Maaat och viktiga grejer

Publicerad 2012-10-29 20:14:38 i Allmänt,

Efter jobbet så kom Andreas och hämtade upp mig. Vi åkte då ut till Eurostop där vi brukar handla mat på Maxi. Jag gick in en snabbis på Stadium Outlet och köpte tunna överdragsbyxor och en tunn fleecetröja som jag kan ha på jobbet nu när det börjar bli kallare. Sedan råkade jag även hamna på EuroSko eftersom Andreas behövde gå och kissa! haha. Slutade då med att jag hittade världens skönaste stadsvinterskor som satt perfekt! Så jag köpte dom med. ;) SEN gick vi faktiskt och köpte mat! Så nu har vi ätit mat, duschat och kollar på The mentalist (som alltid!). 
 
Lägger upp en bild på skorna om någon dag  :D
 
Gulaschsoppa med färskt bröd blev det idag :) GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela