Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Nervös..

Publicerad 2012-10-05 17:26:46 i Allmänt,

Jag är redan nervös för matchen ikväll som ska spelas. Som jag sa tidigare så är det mot Leksand. Dessutom är det uppe i Leksand, så ingen fördel för oss direkt. Sist Djurgården spelade där åkte vi ur Elitserien. Jag var där. Fyfan vad jag grinade och surade efter. Kommer i alla fall inte bli så känslosam ikväll. Men det jag tänkte säga är att jag hoppas inte laget tänker alldeles för mycket på det. Speciellt inte Ölve, Otto och de som var med den kvällen. NEJ, det är dags att vända på skiten nu!! Börja spela som vi borde spela helt enkelt! Vi KAN ju. NI KAN JU. Det ser vi så klart och tydligt vissa stunder av matcherna.KÄMPA. Aaaah.. Nej nu går jag och lagar middag istället! Hemmagjord pizza :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela