Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Skäms på mig..!

Publicerad 2012-10-17 17:15:28 i Allmänt,

Men privatlivet har varit lite körigt sista dagarna, så jag har låtit bli att blogga lite. Men nu ska jag faktiskt skärpa mig! Så vad har hänt sen sist?
 
Ja, jag var ju hos Elin på tjejmiddag. Var superroligt! Några gamla vänner till mig var också där så det var väldigt trevligt att få träffa dom igen. Sedan runt 23 drog jag till Märsta där min pojkvän var ute på krogen, så jag mötte upp honom där. Träffade där massa Märstafolk vilket var awesome!
I söndags var vi på födelsedagskalas där Colin, 4 år, var födelsedagsbarnet.(min bästa kompis systerson!) Supertrevligt att träffa hela den familjen <3 Min andra familj kan man nästan säga.
 
Sedan har jag varit lite hängig hela veckan men ändå jobbat på. OCH IMORGON så jobbar jag första dagen på nya jobbet. :D
 
Nu: Te och How i met your mother!
 
Älskar våra tekoppar från Ikea :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela