Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Söndag och ännu en vecka förbi

Publicerad 2012-10-28 18:41:28 i Allmänt,

Tiden bara springer iväg känner jag! Första snön har fallit, jag och Andreas har snart bott här i två månader och allt går verkligen kanonbra! 
Igår åkte vi hem till mina föräldrar rätt så tidigt för att hinna baka tårta innan vi skulle fira min lillebror som fyllt 20 år nuu!! Grattiiis! Även fast vi hade mycket tid blev det massa krångel för mina föräldrar som inte kunde komma hem den tiden dom planerade, så när tårtan var typ klar fick jag och Andreas börja ordna med maten så att den skulle bli klar tills gästerna kom. Lagom kaos, men det gick bra tillslut. :) Mysig middag blev det!
 
Efter middagen drog jag och Andreas ut i storstaden. Först gick vi på ett ställe som heter Syntax eftersom min storebror skulle jobba där, rätt roligt ställe med massa tv-spel o grejer! Sedan åkte vi och mötte Elin och hennes gäng på en pub där vi var resten av kvällen. Vi avslutade kvällen med att ta taxi hem till mina föräldrars hus och sova där! 
 
Tårtan! Dekorationen gjorde jag i all hast eftersom tiden försvann för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela