Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Städat lägenheten!

Publicerad 2012-10-04 15:57:35 i Allmänt,

Fick ett ryck nyss och städade hela vår lägenhet :D Dammade, dammsög och skurade i alla rum. SKÖNT att ha fått det gjort så att det är fint till helgen, så kan man ta det lugnt istället för att känna att man måste städa och greja! 
 
För er som inte har så bra koll på mig så flyttade jag för en månad sen ihop med min pojkvän Andreas. Så nu är vi sambos! Känns underbart och allt går så bra att jag nästan blir förvånad själv ;P Vi kommer så bra överens om alla vardagsgrejer och vardagsproblem som man annars ofta börjar småbråka om. Känns verkligen toppen! :)
Eftersom vi är relativt nyinflyttade så kollar vi fortfarande runt på inredning och grejer till lägenheten, så blir nog mer skrivande om sådant här. 
 
Våran underbara soffa här hemma som jag är heeelt kär i! <3 Nu har vi dock
köpt till lite gröna kuddar, filtar och matchande gardiner till vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela