Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Svåra tider

Publicerad 2012-10-29 21:23:21 i Allmänt,

Ni som inte känner mig så väl kanske funderar varför just difnessa? Och att jag skriver att jag är en djurgårdsälskande tjej, men jag inte skriver så mycket om djurgården här på bloggen. Först och främst är jag mest insatt i hockeyn, och just nu spelar vi ju i hockeyallsvenskan, där det går sådär... Detta gör mig irriterad, lite ledsen, frustrerad, halvt galen, orolig osvosv. Så därför blir det inte supermånga inlägg om mitt älsklingslag just nu. Men ta inte detta på fel sätt, för jag kommer alltid att hoppas och tro på mitt älskade Djurgården. Alltid oavsett! Så är det bara. 
 
Men ett bloggtips för er andra djurgårdare där ute, http://difhockey.se/nilsblogg#start , Nils Andersson i djurgårdens blogg. Han blev brutalt tacklad under European trophy innan allsvenskan satte igång och det har gjort att han inte kan spela hockey denna säsong i princip. Men han hänger ändå med laget på matcher o så och bloggar därför om detta och andra roliga grejer! Så check it up! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela