Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Tröööött

Publicerad 2012-10-09 20:47:50 i Allmänt,

Nu har jag jobbat, tränat, handlat, lagat mat och duschat! Äntligen får man sitta några minuter innan det är dags för sängen igen. Höll i en pysselgrupp idag på jobbet där vi jobbade med cenitlera. Riktigt roligt att se barnens fantasi flöda. :) Hann tyvärr inte själv pyssla så mycket eftersom jag hjälpte dom hela tiden, men det gör ingenting! Jag hinner ju skapa och greja här hemma då och då i alla fall. Lampan på bilden här nere är ett exempel på det. Den var från början helt i trä, men jag valde att måla om den relativt enkelt och stilrent. Nu står den i vårat kök! Vad tycks? :D
 
Jag valde att måla den röd inuti eftersom vi inrett med rött i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela