Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Tvårätters till middag

Publicerad 2012-10-06 20:02:33 i Allmänt,

Idag har jag verkligen inte gjort ett skit! Vanligtvis brukar det vara rätt så skönt, men idag blev jag väldigt uttråkad. Varför gjorde jag då inget? Bra fråga! Visste liksom inte vad jag skulle göra ändå, och det jag kom på kände jag inte för att göra. Diskmaskinen är i alla fall installerad nu, och alla handtagen på luckor och lådor i köket är bytta, så det ska jag ta bild på sen så ni får se :) 
 
Efter allt i köket var färdigfixat så lagade vi en tvårättersmiddag. Skagen toast och biff med pommes och bea-sås. Riktigt gott var det! Vitt vin till förrätten och rött vin till varmrätten blev det också, precis som det ska vara en lördagkväll ;) 
 
Förrätten!
 
Huvudrätten ;) Enkelt men sååå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela