Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Väntar

Publicerad 2012-10-08 16:47:18 i Allmänt,

Jag kom hem från jobbet för en liiiten stund sedan. Nu sitter jag och väntar på att Andreas ska komma hem så att vi kan åka mot Älvsjö. Är nog galna köer nu, så det tar väl ett tag.. Segt! Ska nog göra mig en kopp te nu, han måste ju ändå duscha och greja innan vi kan åka. 
 
Som ni kanske förstått så älskar jag att pyssla, skapa och tillverka egna saker. Allt från små smycken till lampor, möbler och kläder. Och det ni som sitter och är tveksamma på om ni kan där hemma, så vill jag bara säga. ALLA KAN! Ett väldigt bra redskap och hjälpmedel på vägen om man vill börja men inte riktigt vet vad man vill börja med att göra så ska ni köpa boken Hobbyguiden från Panduro! Där står det allt om allt i skapaväg! Alla benämningar förklaras, steg för steg beskrivningar och MASSOR av inspiration. Den kostar dessutom bara 99kr och är på mer än 300sidor. Lätt värt dom pengarna! 
 
Rekommenderar den till alla som är ens liiite sugna på att skapa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela