Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Yes

Publicerad 2012-10-10 17:23:57 i Allmänt,

Idag var jag ju på arbetsintervju som vi vet. Det var för ett jobb där dom behöver någon som kan jobba både som it-helper och även som resurs i en klass. Och vet ni vad?! Jag fick jobbet! :) Ska ha möte imorgon igen för att gå igenom lite grejer. Så jäkla skööönt!! Ligger dessutom bara tio minuter hemifrån om man går. LYX! Så känns riktigt roligt och spännande. Jag, IT-helper?! Vem trodde det? ;) 
 
Snart ska jag och Andreas över till hans föräldrar och syrra för att äta middag. Trevligt! (förutom att jag missar Djurgården-Örebro som spelas på hovet ikväll.. Tusan!) Men så är det ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela