Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Besvikelser och planer

Publicerad 2013-04-02 15:35:04 i Allmänt,

Var ju och gjorde pricktest idag på vårdcentralen. Hoppades på att det skulle visa någonting så att jag slipper gå runt och vara snuvig och snorig hela jäkla tiden utan att veta varför. Testet visade... Ingenting! Ingenting alls! Visst är det bra att jag inte är allergisk mot något, absolut! Men det är jobbigt på så vis att jag nu inte har någon som helst aning om varför jag mår som jag gör nu.. Surt!! Fler läkarbesök next.. 
 
Mindre tråkigt är att jag och älskling planerat lite inför våren och jag är helt hundra på att det kommer bli en toppenvår på alla sätt och vis ;) Verkar även bli mycket födelsedagsfester och event nu i April. Typ varje helg är det något. Men det ska ju såklart bli awesome! 
 
Ikväll ska jag göra hemmagjorda hamburgare till middag. Mums! Och gissa vilken dressing jag köpte! Haha. Hamburgardressing - Tex mex! ;) Sååå jag. Hoppas den är god..!! :P

Nu - Ladda upp lite bilder från helgen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela