Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Bloggtips!

Publicerad 2013-04-05 11:43:00 i Allmänt,

Måste bara tipsa om en grymt rolig och härlig blogg här! Den heter så mycket som http://forossoprofessionella.blogg.se/ ! En blogg om en tjej med två barn, sambo och ett rätt vardagligt liv med allt vad det innebär! Även om jag inte har barn som den här tjejen (och därför kanske inte kan relatera så mycket), så älskar jag hennes sätt att skriva dessa vardagliga saker och sysslor på ett intressant, roligt och inspirerande sätt. Jag blir lite avundsjuk till och med.. Vem vill inte kunna skriva på det där viset?! Hennes bloggande får mitt bloggande att bli rätt tråkigt faktiskt! Får kanske skaffa två barn jag med, så det händer lite småstora saker i vardagen som jag kan skriva om, för då borde jag väl ändå kunna skriva lika grymt... Eller? ;) 
 
Nej, in och läs föfan! I do! Tack och hej sålänge!

Kommentarer

Postat av: oprofessionell

Publicerad 2013-04-05 13:01:04

Men tack! Gölle dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela