Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Chockad!!

Publicerad 2013-04-10 15:53:15 i

Jag sprang/joggade 3km idag. Första löppasset sedan jag spelade fotboll nästantyp (Om man inte räknar gymnastiken som jag alltid struntade i) i 5an. Tycker det är klart godkänt! Hade kunnat springa längre, men fick så ont i öronen pga vinden så jag nöjde mig. Mössa på nästa gång!
Antar att gymmet ändå gjort sitt lite, för jag trodde jag skulle klara typ max 1 km, sedan dö av syrebrist :P Nåja, då kan jag nog se till att springa runt hela vårruset! Min hållning var enligt ExpertAndreas väldigt bra. Woho! Naturbegåvning alltså. Nu ska jag göra något annat jag är bra på; Duscha!!

Kommentarer

Postat av: isola

Publicerad 2013-04-10 18:21:33

Härligt :D

Svar: Tack!^^
difnessa.blogg.se

Postat av: Malin

Publicerad 2013-04-10 20:50:23

GRYMT !!

Svar: Tack!! :D
difnessa.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela