Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Dagens

Publicerad 2013-04-18 16:29:34 i Allmänt,

Idag har jag gymmat och bakat! Bra mix, javisst! Jag har bakat supergoda vaniljmuffins med mörk choklad i och syltkakor. Mina muffins kanske inte ser ut som något speciellt, men dom är verkligen jättegoda!! Syltkakor är min favoritmördegskaka, så dom är såklart också supergoda! ;) Så nu finns det fika här för alla fikasugna!
 
Ikväll ska vi göra hemgjorda köttbullar är det tänkt. Enda sorts köttbullarna jag äter. En miljon gånger godare än köpta tycker jag! Självklart blir det potatis och brunsås till. :D MUMS. 
 
Nu är dessa fullproppade ;)
Med muffins!
Och syltkakor :D

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-04-18 18:19:26

MEN FASIKEN VAD GOTT!!

Svar: Grymt gott! Åt nyss en av varje ;);) Alltså utom köttbullarna! haha
difnessa.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela