Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

FramSTEG!

Publicerad 2013-04-15 17:20:38 i Allmänt,

Kom för en stund sedan hem från ännu ett löppass. Tredje för säsongen för er som inte följer mig slaviskt ;) Idag sprang jag hela 4.7 km på 32 minuter! Tycker fan jag är asgrym!! Hur gick detta till?! När fick jag någon som helst kondition?!  Nåja, nöjd helt enkelt! Så målet är väl att klara Vårruset på 30 minuter. Kan dock bli svårt eftersom det oftast är så mycket folk i början på såna lopp. Men klarar jag 5km på 30 min precis innan loppet är jag superjättenöjd i alla fall! 
 
Nöjd, osminkad tjej i fint underställ! 

Kommentarer

Postat av: sabina

Publicerad 2013-04-17 11:00:25

vad duktig du är! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela