Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Helgen

Publicerad 2013-04-05 10:56:00 i Allmänt,

Sitter på jobbet och ugglar.. Eftersom det är lovvecka för barnen är det galet lugnt här. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till faktiskt. Känns som att det alltid antingen är för lite att göra, eller alldelses för mycket. Aldrig lagom! Nåja. Sätter nog igång tills nästa vecka igen då alla är tillbaka!
 
I helgen skulle vi ha åkt hem till Älvsjö för att fira både mamma och pappa som fyllt år med deras vänner (förra gången var det ju släkten). Men pappa har mått dåligt i nästan en hel vecka så därför har dom fått skjuta på det. Hoppas verkligen han blir bättre snart! Vi skulle ju gå på The Host ju! Vet att han vill se den minst lika mycket som mig, men som det är nu blir det lite svårt.
 
Så, vad ska vi då förgylla helgen med? Jo, jag tänkte att det nog är dags att sätta igång lite med alla inredningsplaner jag har för vårat hem. Både på balkongen, men även lite sovrumspyssel. Ni får veta mer detaljer när vi satt igång på riktigt ;) Kan blir ett litet minifirande av pappa imorn om han orkar. Sedan så ska vi nog möta upp Elin i stan imorgonkväll. :D Jag har även pratat med min barndomskompis Line så eventuellt så ska vi träffa henne också imorn. Måste ringa henne och checka läget! Blir nog en mysig och trevlig helg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela