Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Helgens äventyr

Publicerad 2013-04-12 08:03:07 i

Idag åker min Andreas uppåt i landet för att köpa sig en ny skoter. Och det är inte lite upp heller för han ska till Skellefteå! Kunde inte hittat någon närmre liksom ;P Som tur är bor hans bästa vän där uppe, så han får övernatta där. Han åker sedan till stugan och lämnar skotern och sover där till söndag. Sedan på söndag nångång kommer han hem!
Såå jag tänkte roa mig på annat håll. Ikväll blir det bio med brorsan och pappa. The Host!! Som jag väntat!
På lördag ska jag träffa Rebbo innan det är födelsedagsfest hos Martin. På söndag ska jag hem till Malin och hänga tills min käre pojkvän kommer hem igen. Full fart hela helgen helt enkelt! :) Men ska bli roligt, så det är helt okey ;)

Nu = Borsta tänderna and of to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela