Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

[Infoga informativ och lite fyndig rubrik]

Publicerad 2013-04-07 19:14:32 i Allmänt,

Gårdagen var underbart härlig! Att träffa underbara Elin OCH Line på samma kväll händer inte ofta, men det kunde inte slutat med annat än succé. Vi var först hos Elin med några av hennes jobbarkompisar. Senare på kvällen drog vi till Garbos runt hörnet och dansade hela kvällen lång. Behövde verkligen dansa av mig, så det var toppen. 

Idag har vi varit på ikea och köpt lite trallgolv till balkongen! kommer bli sååå fint där ute när det är klart. :) När vi hade handlat klart och gick ut från ikea upptäckte jag att dom som vaccinerar mot TBE stod utanför, så jag passade på att ta min tredje spruta. Så lätt att det inte blir av annars, så det var awesome. 
 
Igår fick jag förresten en förfrågan om att springa Vårruset med bland annat min kusin. Lite lagom besrusad så tyckte jag det lät som en toppenidé!! Idag vetefan.. Haha, nädå, det ska bli riktigt kul. Och då får jag lite motivation till att verkligen börja med löpträningen. Skitbra ju! Så imorgon börjar träningen. ;) 28e Maj går startskottet för loppet. 
 
Nu blir det lite middag och mys innan jag kryper ner under täcket för att ladda för ännu en jobbvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela