Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Kött

Publicerad 2013-04-15 14:30:27 i Allmänt,

Helgen har varit riktigt grym! Så bra blandning mellan familj och polare, chill och fest. Tackar alla inblandade för det! Den enda som saknades var väl min kära pojkvän. Men nu har han sin nya fina skoter tillslut. :) Alla nöjda och glada. 
 
Idag är det måndag ännu en gång. Och jag var lika trött idag som alla andra mornar. Såklart! Inte blev det bättre när jag kom ut, började gå till jobbet, och det började regna. Haha. Helt fel jacka för sånt! Sprang dessutom mellan byggnaderna idag, vilket jag typ nästan aldrig gör annars. Men jodå, just idag då det regnar ;) Så jag tänkte fortsätta med det där, springa och regn, och dra ut och springa senare. 

Vi ska även inhandla mat idag. Vi har ca 7 kg köttfärs(alltså på riktigt!!), så jag tror vi kommer få äta mycket köttfärs ett tag nu. Men helt okey, om man varierar allt annat! Storkok på köttbullar, piroger och annat köttfärsigt lär dyka upp på menyn och matlagningslistan. Idag har jag dock utlovat tacos eftersom det inte blev det igårkväll! Helt okey för mig faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela