Alltid oavsett.

En djurgårdsälskande tjej med många ideér, tankar och åsikter.

Lördag = Sovmorgon.. eller?

Publicerad 2013-04-06 13:49:06 i

Imorse vaknade min kropp och hjärna PRICK kl 8.00 och ville därefter inte somna om. Jag antar att jag var färdigsövd helt enkelt. Jag önskar verkligen att jag kände för att ligga och dra mig som min kära sambo, men det går inte!! Hade det däremot varit vardag och jobb hade jag väldigt säkert velat de.. vafan liksom?! Jaja. Jag gick upp och fixade helgfrukost istället :) Vilket oftast innehåller bland annat kokt ägg och jos hemma hos oss.

Efter frukosten åkte vi till systemet och sedan till plantagen! Nu har vi äntligen ett balkongbord och några stolar :D Imorgon ska vi köpa lite trallgolv.
Nu ska vi iväg på två olika födelsedagsfiranden innan vi sluter upp med kära Line och Elin. Hur kvällen slutar har jag ingen aning om än. Spännande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela